مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:352021-08-24اقتصادي

51 طرح عمرانی در نهاوند به بهره برداری می رسد/ اختصاص 70 میلیارد تومان


همزمان با هفته دولت 51 طرح عمرانی با اعتبار 70 میلیارد تومان در نهاوند مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مراد ناصری ظهر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای والامقام در شهرستان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 51 طرح عمرانی با اعتبار 70 میلیارد تومان در نهاوند مورد بهره برداری قرار گرفته و عملیات اجرایی 28 طرح دیگر با اعتبار 207 میلیارد تومان آغاز می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل چندین طرح عمران شهری، خدماتی، صنعتی و کشاورزی است که با بهره برداری از آنها علاوه بر خدمت رسانی به مردم و اشتغالزایی، بسترهای توسعه شهرستان فراهم می شود.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: در شرایطی که کشور از سوی دشمنان تحت شدیدترین تحریم ها قرار گرفته است دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته اند برنامه ها و طرح های توسعه خود را ادامه داده و نگذارند که طرح های توسعه راکد و یا با کندی مواجه شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط قرمز کرونایی حاکم بر شهرستان اکثر افتتاحیه ها و برنامه ها به روزهای آینده موکول خواهد شد بیان کرد: با توجه به اینکه خدمت به مردم شهرستان در اولویت برنامه های ما قرار دارد، تا آخرین لحظه خدمت گذار و قدردان مردم عزیز، شریف و نجیب شهرستان نهاوند خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 طرح عمرانی در نهاوند به بهره برداری می رسد/ اختصاص 70 میلیارد تومان

51 طرح عمرانی در نهاوند به بهره برداری می رسد/ اختصاص 70 میلیارد تومان