مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:232021-08-24اقتصادي

وانت بارهای کبودراهنگ ساماندهی می شود؟


10 سال است که برخورد قهری و در نظر گرفتن فضایی به عنوان میدان میوه و تره بار برای وانت بارهای فروشنده در سطح شهر کبودراهنگ نتیجه نداده است.

- ایسنا/همدان رییس شورای شهر کبودراهنگ گفت: 10 سال است که برخورد قهری و در نظر گرفتن فضایی به عنوان میدان میوه و تره بار برای وانت بارهای فروشنده در سطح شهر کبودراهنگ نتیجه نداده است.

غلامرضا بابایی در گفت وگو با ایسنا از ناموفق بودن اجرای طرح بازار وانت بارهای فروشنده در شورای قبلی خبرداد و گفت: به دلیل استقبال نکردن فروشندگان میوه وانتی برای استقرار در ترمینال قدیم شهر کبودراهنگ به عنوان بازار روز، مدیران شهری گذشته تاکنون موفق به ساماندهی وانت بارها نشده اند.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی وانت بارها در نظر داریم تصمیماتی سازنده با حضور فروشنگان میوه وانتی بگیریم و مشکل با پیشنهاد و نظر خواهی از خود وانتی ها چاره اندیشی شود.

بابایی افزود: از 10 سال گذشته مشکل ساماندهی وانت بارها در سطح شهر مطرح است و جریمه، ورودنیرو انتظامی و بگیر و ببند راه حل مشکل نیست.

بابایی تصریح کرد: در دو سال اخیر نیز به دلیل شیوع کرونا درصد بالایی از مردم کبودراهنگ مشاغل خود را از دست داده اند و اقدام به خرید وانت و فروش صیفی جات کرده اند که این موضوع باعث افزایش وانت بارهای فروشنده در سطح شهر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانت بارهای کبودراهنگ ساماندهی می شود؟

وانت بارهای کبودراهنگ ساماندهی می شود؟