مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-24اقتصادي

افتتاح پروژه های برق منطقه ای سمنان در هفته دولت


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: همزمان با هفته دولت پروژه های این شرکت با اعتبار بیش از 2 هزار و 57 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی اکبر صباغ پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان با اعتبار بیش از 2 هزار و 57 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان اضافه کرد: در بزرگداشت هفته دولت، پروژه توسعه ای احداث خط 63 کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه های بهینه سازی شامل احداث دیوار محافظ پیرامون 16 دستگاه دکل در خط 230 آهوان- دامغان، تجهیزات حفاظت فیدر خازن در پست های 63 کیلوولت بسطام – شاهرود و دامغان، خرید فیبرنوری OPGW و فیبرنوری کانال، اجرای فیبرنوری خطوط فوق توزیع، اجرای فیبرنوری داخل پست های انتقال و فوق توزیع، دیوارکشی، خرید و نصب سیم خاردار در پست 63 جنت آباد و خرید 2 دستگاه TPS برای توسعه حفاظت خطوط انتقال استان به همراه کارت یدکی با حضور مسؤولان استانی به بهره برداری می رسد.

وی پروژه احداث خط 63 کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی را به عنوان فاز نخست پروژه تأمین برق شهرک صنعتی ایوانکی دانست و اظهار امیدواری کرد با استقرار پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های برق منطقه ای سمنان در هفته دولت

افتتاح پروژه های برق منطقه ای سمنان در هفته دولت