مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:422021-08-24سياسي

پاسخ به ادعای ذوالنور درباره عزل خطیب توسط خاتمی


هرگز جناب آقای خاتمی رییس جمهور وقت، به من برای عزل یا نصب هیچ مدیری اعم از مدیران کل یا معاونان یا مشاوران دستوری ابلاغ نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات، ادعاهای مجتبی ذوالنوری مبنی بر عزل حجت الاسلام والمسلمین خطیب از اداره کل اطلاعات قم به دستور سیدمحمد خاتمی را تکذیب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی، در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر مجتبی ذوالنوری در صحن علنی مجلس هنگام دفاع از وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: نطق آقای ذوالنوری نماینده محترم مجلس در موافقت با آقای اسماعیل خطیب برای وزارت اطلاعات را شنیدم و متن کامل اظهارات را خواندم.

متأسفانه، هر چند ایشان در ظاهر امر در موافقت با وزیر پیشنهادی و در مقام دفاع صحبت کرده اما اثرات تخریبی آن از سخن هر مخالفی بیشتر بود.

وی نه تنها آقای خطیب را متهم و تخریب کرد، بلکه عملا یک مدیر با سابقه را فردی قانون گریز که مانع اجرای حکم دادگاه شده، معرفی کرد.

ذوالنوری در بخشی از نطق خود گفته بود: یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در ابتدای دولت دوم خاتمی روز چهارشنبه از مجلس رای اعتماد گرفت و صبح روز پنجشنبه که جوهر رای اعتمادش خشک نشده بود، برای تبریک به دفتر او که هنوز در سازمان قضایی نیروهای مسلح بود رفتیم تا خطیب در اداره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به ادعای ذوالنور درباره عزل خطیب توسط خاتمی

پاسخ به ادعای ذوالنور درباره عزل خطیب توسط خاتمی