مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-24اقتصادي

تامین نیاز زمین واحدهای صنعتی استان قم تا 10 سال آینده


استاندار قم با اشاره به الحاق 1350 هکتار زمین به اراضی شهرک های صنعتی قم گفت: نیاز استان قم تا 10 سال آینده به زمین برای افتتاح و توسعه واحدهای صنعتی برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست صبح سه شنبه در اولین روز هفته دولت و حاشیه نوزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم و بازدید و افتتاح واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه قم گفت: عمده ترین مشکلات واحدهای صنعتی تأمین نقدینگی و کمبود زمین جهت توسعه واحدهای صنعتی بود که مقرر شد با توجه به توانمندی های واحدهای صنعتی این مشکلات مرتفع شود.

استاندار قم با اشاره به الحاق 1350 هکتار به اراضی شهرک های صنعتی قم افزود: هم اکنون برای تأمین زمین واحدهایی که در فاز توسعه هستند مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: سیاست کلی بازدید از واحدهای صنعتی این است که ابتدا مشکلات این واحدها برطرف شود و از موانع تولید مانع زدایی گردد و بعد برای واحدهایی که قصد توسعه دارند طرح هایی تهیه می شود و واحدهایی هم که در زنجیره تولید نیاز به پشتیبانی دارند مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرند.

سرمست همچنین ادامه داد: با الحاق 1350 هکتار زمین به شهرک های صنعتی نیاز استان قم تا 10 سال آینده برای افتتاح و توسعه واحدهای صنعتی برطرف خواهد شد که علاوه بر تأمین نیاز استان قم سبب جذب سرمایه گذار از دیگر استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیاز زمین واحدهای صنعتی استان قم تا 10 سال آینده

تامین نیاز زمین واحدهای صنعتی استان قم تا 10 سال آینده