مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 18:252021-08-23سياسي

مدیریت شایسته و توانمند در هفته تپه روی کار بیاید


مدیر شایسته ای در نیشکر هفت تپه بر روی کار بیاید که با فعال کردن خطوط مختلف تولید شرکت، علاوه بر جذب نیروهای اخراج شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حضور یافت.

ابتدا شماری از کارگران دغدغه ها و مطالبات خود را مطرح و خواستار پیگیری های نماینده ولی فقیه در خوزستان از مسئولان به ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سید محمدنبی موسوی فرد در جمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بیان توصیه های دینی و راه های تقویت ایمان پرداخت و گفت: اگر ایمان قوی شد، فقر و غیره برای انسان فرقی نمی کند و هر کسی که تقوا پیشه کند، راه برون رفت از مشکلات برای او ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که مهلتی به دولت سیزدهم داده شود، عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند مردم از این انتخابات خیر خواهند دید، ابتدای انقلاب بنیه دفاعی ضعیف بود و الان در دل تحریم ها توانستیم به موفقیت های عالی برسیم، اما بنیه اقتصادی اینگونه نیست چونکه به حرف رهبری گوش ندادیم.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به مسائل شرکت هفت تپه، اظهار داشت: برای چندمین بار بین کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حضور پیدا می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شایسته و توانمند در هفته تپه روی کار بیاید

مدیریت شایسته و توانمند در هفته تپه روی کار بیاید