مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 13:452021-08-23اقتصادي

افتتاح 27 طرح ورزشی ویژه هفته دولت در سیستان و بلوچستان


مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت 27 طرح ورزشی با اعتبار 6 میلیارد و 640 میلیون تومان در این استان افتتاح می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت 27 طرح ورزشی با اعتبار 6 میلیارد و 640 میلیون تومان در این استان افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ادهم کردزابلی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: 11 زمین چمن مصنوعی در نیکشهر، زرآباد، دشتیاری، سراوان، هیرمند، نیمروز، سرباز، دلگان و کنارک و 16 خانه ورزش روستایی از مهمترین طرح های هفته دولت در حوزه ورزش و جوانان استان است.

وی ادامه داد: خانه های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه های ورزش روستایی عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای تجهیز 16 خانه ورزش روستایی استان 240 میلیون تومان و زمین های چمن 6 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 طرح ورزشی ویژه هفته دولت در سیستان و بلوچستان

افتتاح 27 طرح ورزشی ویژه هفته دولت در سیستان و بلوچستان