مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 10:152021-08-23سياسي

تأیید انتخابات شورای شهر اردستان پس از 65 روز/آرای منتخب دوم ابطال شد


پس از گذشت 65 روز از انتخابات سرنوشت ساز 1400، نتایج رسمی انتخابات شورای شهر اردستان توسط هیئت نظارت اعلام شد و یکی از منتخبان مورد تایید قرار نگرفت.

- اردستان-پس از گذشت 65 روز از انتخابات سرنوشت ساز 1400، نتایج رسمی انتخابات شورای شهر اردستان توسط هیئت نظارت اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از گذشت 65 روز از انتخابات سرنوشت ساز، نتایج رسمی انتخابات شورای شهر اردستان توسط هیئت نظارت اعلام شد.

فرماندار اردستان پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای شهر، اظهار داشت: با تصمیم و پیگیری هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان اردستان، احمدعلی بخشایش که به عنوان نفر دوم منتخب شده بود، از این شورا کنار گذاشته شد.

حمید رضا تأملی افزود: با کنار گذاشتن نفر دوم منتخب، محسن قاسمی نفر ششم به جمع اعضای اصلی شورای شهر راه یافت.

وی در خصوص ابطال آرا نفر دوم، تاکید کرد: اختلاف نظرهای حقوقی که فی مابین هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و وزارت کشور در مورد اظهار نظر در خصوص صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات ایجاد شده بود، موجب این مسئله شد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: فرمانداری اردستان در راستای اجرای قانون نسبت به درج آگهی نتیجه نهایی انتخابات و اطلاع رسانی به مردم در رسانه ها نیز اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید انتخابات شورای شهر اردستان پس از 65 روز/آرای منتخب دوم ابطال شد

تأیید انتخابات شورای شهر اردستان پس از 65 روز/آرای منتخب دوم ابطال شد