مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-23اقتصادي

کشف 5 انبار بزرگ احتکار کالا در فروشگاه های زنجیره ای شیراز


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: 5 انبار احتکار فروشگاه های زنجیره ای با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) به ارزش بیش از 80 میلیارد تومان اعمال قانون شد.

- ، مجید علیپور بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف انبار بزرگ احتکار کالا توسط سربازان گمنام این ناحیه گفت: 5 انبار بزرگ احتکار فروشگاه های بزرگ زنجیره ای در شیراز با ارزش بیش از 80 میلیارد تومان و بیش از 100 میلیون تومان کالای قاچاق کشف و با هماهنگی مقامات دستگاه قضایی اعمال قانون شد.

وی افزود: برخی از برندهای خاص هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای دارای انبارهایی هستند که خلاف ضوابط و مقررات بوده و به سازمان صمت اعلام نشده و خارج از سیستم توزیع اقدام به نگه داری کالا می کنند که به عنوان احتکار کالا تلقی می شوند.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) عمده محصولات کشف شده کالاهای اساسی و مصرفی مردم است که باعث سودجویی عده ای از افراد شده بود.

علیپور رشد فروشگاه های زنجیره ای را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: شاهد هستیم که فروشگاه های زنجیره ای بزرگی روز به روز در نقاط مختلف شهر فعالیت دارند و با تبلیغات وسیع مبنی بر تخفیف ها مردم را تشویق به خرید می کنند اما در کنار ایجاد فرصت های شغلی، مشکلاتی متوجه اینگونه مکان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 انبار بزرگ احتکار کالا در فروشگاه های زنجیره ای شیراز

کشف 5 انبار بزرگ احتکار کالا در فروشگاه های زنجیره ای شیراز