مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-23اقتصادي

دولت آباد تشنه، همسایه سیراب!


روستای دولت آباد واقع در  40 کیلومتری شهربهار بوده و از معدود روستاهایی است که بافت سنتی خود را حفظ کرده و دارای طبیعتی بکر است.

- ایسنا/همدان روستای دولت آباد واقع در  40 کیلومتری شهربهار بوده و از معدود روستاهایی است که بافت سنتی خود را حفظ کرده و دارای طبیعتی بکر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روستا دارای 40 خانوار با 200 نفر جمعیت بوده که اهالی آن از طریق مشاغل کشاورزی همچون دامپروری، باغداری و زراعت معیشت خود را تأمین می کنند.

باوجود طبعیت بکر و چشم واز این روستا، اهالی روستا چند سالی است که با مشکلات کمبود آب مواجه هستند که همین موضوع منجر به پیگیری علت کمبود آب این روستا توسط خبرنگار خبرگزاری ایسنا از مسئولین مربوطه و اهالی روستا شد.

خشک شدن چشمه های دولت آباد به علت حفرچاه در سوباشی عضوشورای اسلامی روستای دولت آباد از علت خشک شدن چشمه های این روستا خبر داد و گفت: در سال94 اهالی روستای سوباشی که در نزدیکی روستای دولت آباد قرار دارد اقدام به حفر چاهی با عمق 170 متر در مرز بین دو روستا کرده و همین موضوع منجر به از بین رفتن منابع آبی ما شد.

پرویز فاتحی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر اهالی روستای دولت آباد نه تنها برای فعالیت های کشاورزی خود با مشکل مواجه هستند بلکه آب شرب خود را هم به سختی تأمین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آباد تشنه، همسایه سیراب!

دولت آباد تشنه، همسایه سیراب!