مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:072021-08-23پزشكي

اضافه شدن 46 تخت جدید کرونایی در بیمارستان شهیدهاشمی نژاد مشهد


رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افتتاح 3 بخش با ظرفیت 31 تخت بستری در این مرکز و 15 تخت بخش اطفال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر سیدمحمد موسوی  اظهار کرد: بار دیگر تجلی یک انقلاب از جنس عشق و ایثار مضاعف در حوزه سلامت و در ایام بحران کرونا در بیمارستان شهید هاشمی نژاد رقم خورد و در آستانه روز پزشک بخش های جدید این مرکز درمانی با ظرفیت 31 تخت فعال شد.

رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد افزود: این بخش ها شامل مراقبت های ویژه جراحی قلب با ظرفیت 10 تخت، پست آنژیو با ظرفیت 9 تخت و ریکاوری با ظرفیت 12 تخت بوده که در این روزها به جهت حجم بالای بیماران کرونایی به عنوان بخش های کرونایی خدمات رسانی دارند.

وی یادآور شد: در روزهای اخیر و با توجه به افزایش میزان مراجعات بیماران بستری کرونایی در موج پنجم این بیماری، تعداد بخش های کرونایی بیمارستان شهید هاشمی نژاد افزایش یافته تا سرعت و کیفیت خدمات  به بیماران کرونایی افزایش یابد.

موسوی با بیان اینکه پیش از این نیز بخش اطفال این مرکز درمانی با ظرفیت 15 تخت به بیماران داخلی کوویدی اختصاص یافت و بیماران کرونایی در این بخش با پوشش دهی پزشکان اطفال پذیرش می شوند، خاطرنشان کرد: در مواردی که کودک کرونایی مراجعه می کند پس از انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 46 تخت جدید کرونایی در بیمارستان شهیدهاشمی نژاد مشهد

اضافه شدن 46 تخت جدید کرونایی در بیمارستان شهیدهاشمی نژاد مشهد