مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:002021-08-23بين الملل

سندرز: تصمیم بایدن درباره افغانستان، شجاعانه بود


برنی سندرز سناتور ارشد آمریکایی در رد هجمه های جمهوری خواهان به دولت جو بایدن درباره افغانستان اعلام کرد، ایالات متحده 2448 نفر و بیش از یک تریلیون دلار از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که انتقادها در آمریکا به عملکرد دولت دلار هزینه، بایدن برای کنار زدن اجماع مداخله جویانه واشنگتن و پایان دادن به جنگ افغانستان تصمیم شجاعانه ای گرفت.

اکنون ما باید همه تلاش خود را برای حمایت از تخلیه (اتباع آمریکایی وغیرآمریکایی) و استقبال از پناهندگان انجام دهیم .

این قانونگذار ارشد کنگره که در کارزار مقدماتی 2020 دموکرات ها رقیب جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری بود، در شرایطی این توییت را منتشر کرد که فشارهای جمهوری خواهان به بایدن درباره وضعیت جاری در افغانستان شدت گرفته است.

سران ارشد جمهوری خواه و چهره هایی از قبیل دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به دنبال تسلط طالبان بر پایتخت افغانستان، انتقادهای تندی درباره شیوه خروج نظامیان آمریکایی و گیر افتادن تعداد زیادی از آمریکایی ها در فرودگاه کابل مطرح کرده اند.

دونالد ترامپ که در زمان ریاست جمهوری با طالبان برای خروج آمریکا از افغانستان توافق کرده بود، هم به عملکرد بایدن تاخته و خواستار استعفای او از ریاست جمهوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: تصمیم بایدن درباره افغانستان، شجاعانه بود

سندرز: تصمیم بایدن درباره افغانستان، شجاعانه بود