مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-23پزشكي

سینوفارم و آسترازنکا قابل تزریق در دوران بارداری و شیردهی است


دستیار ارشد بیماری های عفونی بیمارستان شهید صدوقی یزد با تاکید بر این که کسانی که قصد بارداری دارند بهتر است قبل از بارداری واکسینه شوند گفت: - در شرایطی که اکثر کشور های دنیا با واکسیناسیون حداکثری به شرایط عادی بازگشته اند، ما همچنیان شاهد فوت مردم ایران هستیم و شاید خود برای شروع پیک بعدی آماده کنیم.

  آنچه که در خصوص درمان به آن اتفاق نظر دارند این است که تنها راه نجات و رهایی از این شرایط علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، واکسیناسیون همگانی و عمومی در کمترین زمان ممکن است؛ زیرا درحال حاضر واکسن زدن به مراتب بهتر از نزدن است؛ و میزان ابتلا، مرگ ومیر و وخامت حال بیمار را کاهش می دهد.

دکتر وحید شریفی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به این که زدن هرگونه واکسنی در شرایط فعلی بهتر از نزدن واکسن است اظهار کرد: واکسن های موجود در ایران هیچ کدام برای سنین بالای 18 سال محدودیت ندارد.

وی با بیان این که در این موج شاهد ابتلای خانم های باردار به کرونا بودیم تصریح کرد: کسانی که قصد بارداری دارند بهتر است قبل از بارداری واکسینه شوند.

  این دستیار ارشد بیماری های عفونی بیمارستان شهید صدوقی یزد خاطر نشان کرد: واکسن های سینوفارم و آسترازنکا قابل تزریق در دوران بارداری و شیردهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینوفارم و آسترازنکا قابل تزریق در دوران بارداری و شیردهی است

سینوفارم و آسترازنکا قابل تزریق در دوران بارداری و شیردهی است