مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:052021-08-23ورزشي

مچ اندازی مردان و زنان قهرمانی آسیا فروردین 1401 در ایران برگزار می شود


ایران به عنوان میزبان رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا انتخاب شد.

- ایران به عنوان میزبان رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنگره کنفدراسیون مچ اندازی آسیا (AAF) در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی آلماتی قزاقستان امروز با حضور رییس و دبیرکل AAF و نمایندگان کشورهای آسیایی از جمله ایران برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون ایران، رضا سلطانی نژاد رییس سازمان تیم های ملی، شاه محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون و عزت رجبلو رییس کمیته مچ اندازی ایران در این نشست حاضر بودند.

در ابتدای این کنگره دی جیم بک رییس کنفدراسیون آسیا با خوشامدگویی به تیم های شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در آلماتی، گفت: مچ اندازی در گذشته یک ورزش محلی بود اما حالا با افتخار می توانیم بگوییم که حضور این رشته در پارالمپیک تقریبا قطعی شده و در فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی (فیزو) نیز به رسمیت شناخته شده است.

روز به روز گسترش این رشته بیشتر می شود و با توجه به رشد و فراگیری و طرفداران پرشمار، امیدواریم مچ اندازی به بازی های قاره ای نیز راه پیدا کند.

در ادامه کنگره و بعد از ارائه گزارش عملکرد از سوی دبیرکل AAF، انتخابات ریاست کنفدراسیون آسیا برگزار شد که جیم بک قرقیزستانی با رای اعضا توانست برای 4 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مچ اندازی مردان و زنان قهرمانی آسیا فروردین 1401 در ایران برگزار می شود

مچ اندازی مردان و زنان قهرمانی آسیا فروردین 1401 در ایران برگزار می شود