مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:202021-08-23اقتصادي

روزانه 100 دستگاه کامیون از بندر چابهار به افغانستان ترانزیت کالا می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه بیش از 100 دستگاه کامیون کالا از بندرچابهار به مقصد افغانستان ترانزیت کالا می شود.

- مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه بیش از 100 دستگاه کامیون کالا از بندرچابهار به مقصد افغانستان حمل که این روند سبب توسعه اقتصادی این کشور و رونق ترانزیت کالا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بهروز آقایی روزدوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بندر چابهار با صرفه ترین و نزدیکترین مسیر برای ترانزیت کالاهای افغانستان محسوب می شود به همین منظور پس از وقفه ای چند روزه ترانزیت کالا به آن کشور مجددا آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر در افغانستان سبب بسته شدن پایانه مرزی میلک از 14 مرداد شده بود که مجددا با تلاش های صورت گرفته از 18 مرداد بازگشایی و از 24 مرداد تردد کامیون های حامل بار به آن کشور رواج یافت و هم اینک حمل کالا در جریان است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با تخفیف های در نظر گرفته شده، چابهار ارزانترین و با صرفه ترین بندر در بین بنادر حوزه خلیج فارس و دریای عمان برای ترانزیت و صادرات کالا محسوب می شود، خاطرنشان کرد: هم اینک علاوه بر تخفیف های سازمان بنادر معافیت های منطقه آزاد نظیر معافیت های مالیاتی و گمرکی را شاهد هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 100 دستگاه کامیون از بندر چابهار به افغانستان ترانزیت کالا می شود

روزانه 100 دستگاه کامیون از بندر چابهار به افغانستان ترانزیت کالا می شود