مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 20:302021-08-22اقتصادي

تاکید ایران و سوریه بر گسترش همکار ی های مشترک


مهدی سبحانی سفیر ایران در دمشق و هیات همراه عصر یکشنبه در دیدار با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه بر اهمیت افزایش راه های همکاری همه جانبه و اجرای پروژه های مشترک تأکید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در این دیدار دو طرف همچنین درباره اجرای توافقنامه ها و پروژه های همکاری مشترک بین دو کشور گفتگو کردند.

دو طرف در این دیدار بر اهمیت افزایش راه های همکاری و اقدام مشترک در بخش های صنعت، انرژی، سرمایه گذاری، تجارت، بنادر، حمل و نقل، ارتباطات، کشاورزی، صنایع دارویی و سایر موضوعات همکاری مشترک و رفع موانع اجرای پروژه های مشترک و تسریع در اجرای آن تاکید کردند.

عرنوس و سبحانی در این دیدار همچنین پروژه های مشترک در دست ساخت که به افزایش تولید و تامین کالا ها و مواد اولیه مختلف مورد نیاز بازار سوریه کمک می کند و بازسازی تعدادی از کارخانه ها را مورد بررسی قرار دادند.

نخست وزیر سوریه بر اهمیت افزایش پروژه های همکاری دوجانبه و گشودن افق های جدید برای همکاری میان دو کشور دوست در همه سطوح و آمادگی دولت دمشق برای ارائه تمام امکانات برای اجرای پروژه های مشترک حیاتی و توسعه به نحوی که کمک به ایجاد فرصت های شغلی بیشتر و دستیابی به توسعه اقتصادی در سوریه باشد، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و سوریه بر گسترش همکار ی های مشترک

تاکید ایران و سوریه بر گسترش همکار ی های مشترک