مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 18:372021-08-22سياسي

حوزه علمیه ابهر به مرکز رسیدگی به بیماران کرونایی تبدیل شد


امام جمعه ابهر از قرار دادن مدرسه علمیه این شهر به عنوان مرکز درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی به ظرفیت یک هزار نفر خبر داد و گفت: همه امکانات مورد نیاز کادر درمانی تامین شده و جای نگرانی وجود ندارد.

- حجت الاسلام جعفر رحیمی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، از اجرای طرح مواسات مؤمنانه در این شهرستان خبر داد واظهار کرد: اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه، رزمایش مقدس ملت ایران در برابر هجمه سنگین ویروس کرونا و درگیری آحاد مردم با این بیماری مهلک است.

امام جمعه شهرستان ابهر با بیان اینکه طرح مواسات، وسیله ای برای ابراز همدردی و بخشش مال و منال دنیوی افراد خیر با تمکن مالی نسبت به افراد نیازمند است، تصریح کرد: افزون بر فعالیت هایی که سپاه و مراکز مختلف در این زمینه داشتند، دفتر نماز جمعه به تنهایی 700 میلیون تومان امکانات جذب کرد و تحویل مردم داد.

رحیمی، درباره قرار دادن مصلی شهر ابهر به منظور انجام واکسیناسیون مردم گفت: از روز های ابتدای شیوع بیماری کرونا، این اقدام را آغاز کردیم و وقتی مشاهده کردیم مردم در این زمینه در رنج هستند با فرمانداری، دانشگاه و جهاد امکانات لازم را تدارک دیدیم تا کمکی به مردم انجام شود.

وی با اشاره به انجام خدمات درمانی در درمان خبر داد و عنوان کرد: 40 دستگاه یخچال خریداری شد و برای هر اتاق دو تخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه ابهر به مرکز رسیدگی به بیماران کرونایی تبدیل شد

حوزه علمیه ابهر به مرکز رسیدگی به بیماران کرونایی تبدیل شد