مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-22سياسي

انتقاد از نحوه ی جذب نیرو در دوره های قبلی مدیریت شهری تبریز


ششمین جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز یکشنبه(31 مرداد) در عمارت شهرداری تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی ششمین جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز یکشنبه(31 مرداد) در عمارت شهرداری تبریز برگزار شد.

رسول برگی، رییس شورای شهر تبریز در ابتدای این جلسه با اشاره به روز جهانی مسجد اظهار کرد: تمامی مطالب اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ما وابسته به مسجد است و باید در خصوص تعاملات لازم و انتقال مسائل فرهنگی به مسجد تلاش کنیم.

وی با اشاره به روز پزشک افزود: ما مدیون کادر درمان و این مجاهدین گمنام هستیم که در روزهای کرونایی در خط مقدم درحال مجاهدت هستند.

وی خطاب به مدیران شهرداری گفت: گاهی اوقات لازم است از پاکبانان و کارمندان تامین نیرو برای ارائه ی توضیح به شورا و کمیسیون مربوطه دعوت کنیم و من به مدیران شهرداری هشدار می دهم از هرگونه فشار کارکنان بعد از دعوت به شورا جلوگیری کنند و اگر کارکنان بعد از ارائه ی توضیح به شورا تحت فشار قرار گیرند، شدیداً برخورد خواهیم کرد.

رییس شورای شهر تبریز با اشاره با سالگرد اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضا شاه افزود: هرکس که دست نشانده ی قدرت های جهانی باشد، رفتنی است اما انقلاب اسلامی نشان داد با کمک و پشتوانه ی مردم می توان در مقابل دنیا ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از نحوه ی جذب نیرو در دوره های قبلی مدیریت شهری تبریز

انتقاد از نحوه ی جذب نیرو در دوره های قبلی مدیریت شهری تبریز