مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 11:372021-08-22اقتصادي

بایدها و نبایدهای اقتصادی دولت رییسی


اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین ارزیابی خود به اصول کلان سیاست گذاری اقتصادی کشور در دولت سیزدهم پرداخته و برخی از اصلی ترین اولویت ها در این حوزه را تشریح کرده است.

- اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین ارزیابی خود به اصول کلان سیاست گذاری اقتصادی کشور در دولت سیزدهم پرداخته و برخی از اصلی ترین اولویت ها در این حوزه را تشریح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتاق بازرگانی ایران نخستین مقصد ابراهیم رییسی – رییس جمهوری – در جریان رقابت های انتخاباتی بود و او با حضور در جمع فعالان بخش خصوصی، دغدغه ها و دیدگاه های آنها نسبت به آینده اقتصادی کشور را شنید.

در هفته های گذشته نیز اتاق های بازرگانی ایران و تهران بارها در برنامه های مختلف به بررسی شرایط امروز اقتصادی کشور پرداخته و برخی بایدها و نبایدها پیش روی دولت سیزدهم را تشریح کرده اند.

در جدیدترین اقدام اتاق بازرگانی ایران، با انتشار گزارشی با عنوان برنامه پیشنهادی اتاق ایران در سیاست گذاری اقتصادی به دولت اولویت های اصلی اقتصادی را برای مدیریت شرایط حاضر کشور، در قالب سه بسته پیشنهادی مشخص به دولت ارائه کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده است، اقتصاد در چند دهه اخیر به ویژه 10 سال اخیر با تورم بسیار بالا، رکود اقتصادی و اشتغال زایی بسیار پایین و بی کیفیت و گسترش فقر و نابرابری مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای اقتصادی دولت رییسی

بایدها و نبایدهای اقتصادی دولت رییسی