مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-22سياسي

یادداشت میرسلیم درباره «درس های کرونا»


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تشریح «درس های کرونا» برای کشورمان گفت که زالوصفتان و صاحبات سرمایه های بادآورده برای رسیدن به مطامع خود وسائل اولیه بهداشتی را احتکار کرده و بازار سیاه برای داروهای وارداتی یا ساخت داخل ایجاد کردند.

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تشریح درس های کرونا برای کشورمان گفت که زالوصفتان و صاحبات سرمایه های بادآورده برای رسیدن به مطامع خود وسائل اولیه بهداشتی را احتکار کرده و بازار سیاه برای داروهای وارداتی یا ساخت داخل ایجاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن یادداشت سید مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با عنوان درس های کرونا که در اختیار ایسنا قرار داده، به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بیش از یک سال و نیم است که کشور ما نیز مانند سایر کشورها گرفتار بلای کرونا شده است.

با مروری بر آنچه در این مدت بر سر ما آمده و همچنین آنچه انجام گرفته است درسهای مهمی نصیبمان می شود: ⁃ عمده کشورهای جهان، از جمله خود ما، جاهلانه با این بلا مواجه شدیم در حالی که اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد این بلا نتیجه مداخلات و دستاورد اقدامات بشر است.

این که نیت مبادرت کنندگان چه بوده و آیا اندیشه پلیدی در پشت آن پنهان است، موضوعی است نیازمند تحقیق و تفحص در سطح جهانی زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت میرسلیم درباره «درس های کرونا»

یادداشت میرسلیم درباره «درس های کرونا»