مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 07:272021-08-22اجتماعي

تعطیلی برگزاری کلاس های آموزش رانندگی در زنجان


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آموزشگاه های رانندگی استان تنها برای برگزاری آزمون کتبی و شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آموزشگاه های رانندگی استان تنها برای برگزاری آزمون کتبی و شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

سرهنگ محمدحسن خلجی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با محدودیت تردد کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در همه شهرهای استان برقرار بوده و متخلفان به مبلغ 200 هزار تومان اعمال قانون می شوند.

وی از برقرار بودن محدودیت تردد بین استانی در استان زنجان خبر داده و افزود: همچنان ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان ممنوع بوده و به رانندگانی که قصد ورود به استان را دارند تذکر داده شده و در صورت بی توجهی به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون شده و عودت داده می شوند.

این مسئول با بیان اینکه 33 آموزشگاه رانندگی در استان زنجان در حال فعالیت هستند که یک آموزشگاه رانندگی مخصوص بانوان بوده و همه امورات آن را بانوان انجام می دهند، تصریح کرد: در شرایط کرونایی موجود تمام آموزشگاه های رانندگی استان زنجان برای آزمون شهری و کتبی باز بوده ولی کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی برگزاری کلاس های آموزش رانندگی در زنجان

تعطیلی برگزاری کلاس های آموزش رانندگی در زنجان