مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:562021-08-22سياسي

واکسیناسیون همه کارکنان مجموعه شهرداری تا یک ماه آینده


تا یک ماه آینده همه کارکنان شهرداری از کارگر خدماتی شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا مجموعه های مدیریتی و ستادی واکسینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه در حاشیه افتتاح مرکز شماره 2 اجرای طرح واکسیناسیون کرونا گفت: با توجه به دستور و تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار دادن واکسیناسیون، شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز تصمیم گرفت این خدمات را به کارکنان شهرداری و شهروندان تهرانی به ویژه در بخش جنوبی شهر ارائه دهد و امروز دومین مرکز این شرکت در ساختمان شماره 2 شورای اسلامی افتتاح شد.

او افزود: این مرکز ظرفیت واکسینه کردن حداقل یکهزار نفر از کارکنان شهرداری و سایر شهروندان اطراف این مجموعه را دارد.

واکسینه کردن کارکنان شهرداری به جهت ارتباط آنها با شهروندان که سلامت آنها را با سلامت شهروندان مرتبط می کند، مهم و ضروری است.

چوبینه ادامه داد: هدف اصلی ایجاد این مرکز واکسینه کردن کارکنان ستادی خیابان بهشت است و بعد از واکسیناسیون این افراد می توان با همکاری با وزارت بهداشت افراد و موارد خاص شهروندان نیز در این مجموعه واکسینه شوند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم درباره واکسیناسیون سایر کارکنان شهرداری تهران عنوان کرد: شرکت شهر سالم مرکز بزرگی با 20 سایت و ظرفیت واکسیناسیون روزانه 2000 نفر در منطقه 16 ایجاد کرده که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون همه کارکنان مجموعه شهرداری تا یک ماه آینده

واکسیناسیون همه کارکنان مجموعه شهرداری تا یک ماه آینده