مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-22سياسي

شرایط امنیتی منطقه در حال تغییر است/شکست اطلاعاتی دشمن ادامه دارد


شرایط کشور، شرایط امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی یک منظومه درهم تنیده ای است که به طور شتابان درحال تغییر در عرصه های متنوع و متکثر موضوعات راهبردی است.

- ، در ادامه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در دفاع از برنامه های خود، اظهار کرد: سربازخانه گمنام امام زمان تمام تلاش و زحمات خودشان را وقف امنیت کشور کرده اند و در مصاف با دشمنان، توطئه ها، فتنه ها، سرکردگان جبهه استکبار و گروهک های مسلح و مزدوران جاسوسی از جان خود مایه گذاشتند و آبرو و نفس خودشان را تقدیم کردند.

خطیب گفت: شهدای وزارت اطلاعات غریبانه به شهادت می رسند و نام مبارکشان غریبانه می ماند.

وی تاکید کرد: از رییس جمهور که اعتماد کردند و بنده را از جمع سربازان گمنام انتخاب کردند تا بتوانم در کابینه مردمی در جهت ایران قوی قدم بردارم تشکر می کنم.

وزیر پیشنهادی اطلاعات تاکید کرد: شرایط کشور، شرایط امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی یک منظومه درهم تنیده ای است که به طور شتابان درحال تغییر در عرصه های متنوع و متکثر موضوعات راهبردی است.

خطیب گفت: وزارت اطلاعات باید با تولید اطلاعات و دقت نظر در تامین شئون امنیتی و هشیاری در دیده بانی و مرزبانی همه جانبه، ابعاد پیچیده و لای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط امنیتی منطقه در حال تغییر است/شکست اطلاعاتی دشمن ادامه دارد

شرایط امنیتی منطقه در حال تغییر است/شکست اطلاعاتی دشمن ادامه دارد