مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-22سياسي

واکنش قالیباف به اظهارنظرها درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات


به طور شفاف و روشن باید بگویم براساس اصول مصرحه قانون اساسی در حوزه مسائل امنیتی، دفاعی و سیاست خارجی شخص مقام معظم رهبری مسئولیت دارند و روال اینگونه است که در این خصوص دولت ها با ایشان هماهنگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، دکترمحمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه، 31 مردادماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات یکی از مخالفان وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: من شفاف و روشن باید عرض کنم که طبیعتا معرفی وزرای پیشنهادی مسئولیت رییس جمهور است و ایشان دیروز در جلسه علنی مجلس در خصوص وزرا و نحوه معرفی آن ها توضیح دادند.

وی افزود: براساس قانون اساسی که همه ما به آن سوگند خورده ایم و براساس اصول 110 و 176 آن در موضوعات امنیتی، دفاعی و سیاست خارجی، شخص مقام معظم رهبری مسئولیت دارند و این مسئولیت را قانون اساسی بر عهده ایشان گذاشته است، روال هم این است که در این خصوص دولت ها با ایشان هماهنگی کنند و نظر ایشان را در خصوص این افراد بگیرند و در مورد همه دولت های گذشته اینگونه بوده و حالا هم اینگونه است.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این را خیلی روشن بدانید، نسبتی داده نشود، دوستان اگر به نقل از دیگران موضوعی را مطرح می کنند، محض اطلاع بنده در جلساتی که با شخص رییس جمهور داشته ام، ایشان مطرح کردند که وزرای پیشنهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قالیباف به اظهارنظرها درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات

واکنش قالیباف به اظهارنظرها درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات