مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-22سياسي

کابینه آیت الله رییسی بسیار کارآمد است/ نظر مثبت مجلس به کابینه سیزدهم


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقایسه با دولت قبل کابینه جدید را بسیار کارآمد می بینم، گفت: کابینه آیت الله رییسی هماهنگی بالایی با هم دارند.

- مصطفی طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کلیات نظر مجلس در مورد کابینه پیشنهادی آیت الله رییسی مثبت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احتمالا سه وزیر پیشنهادی توسط مجلس رد شوند، عنوان کرد: احتمال رد یک وزیر پیشنهادی زیاد است و دو نفر دیگر نیز خطر رد شدن توسط مجلس را دارند.

وی با اشاره به اینکه چند وزیر پیشنهادی نیز در شرایط بینابین قرار داشته و باید نسبت به اقناع نمایندگان در مورد برنامه خود اقدام کنند، تصریح کرد: بیشتر وزرای پیشنهادی رای بالایی داشته و تعداد مخالفان آن ها کم است.

طاهری با اشاره به اینکه فرآیند بررسی صلاحیت وزرا در این هفته ادامه می یابد، افزود: با ادامه بررسی ها چهارشنبه کابینه شکل می گیرد و احتمالا همین ترکیب بوده و تنها چند وزیر پیشنهادی از بین آن ها رد شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقایسه با دولت قبل این کابینه را بسیار کارآمد می بینم، تصریح کرد: کابینه آیت الله رییسی هماهنگی بالایی با هم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه آیت الله رییسی بسیار کارآمد است/ نظر مثبت مجلس به کابینه سیزدهم

کابینه آیت الله رییسی بسیار کارآمد است/ نظر مثبت مجلس به کابینه سیزدهم