مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-21اقتصادي

فاز دوم طرح و توسعه پالایشگاه گاز ایلام اجرا می شود


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از اجرای فاز 2 طرح و توسعه پالایشگاه خبر داد و گفت: این پروژه در مراحل پایانی تجهیز کارگاه است.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از اجرای فاز 2 طرح و توسعه پالایشگاه خبر داد و گفت: این پروژه در مراحل پایانی تجهیز کارگاه است.

روح اله نوریان با بیان اینکه قرارداد اجرای فاز 2 این پالایشگاه با شرکت پیمانکار اوایل اردیبهشت سال جاری منعقد شده و هم اکنون در مراحل پایانی تکمیلی تجهیز کارگاه قرار دارد، اظهار کرد: طی پیگیری های انجام شده ماه های پایانی سال گذشته، با اختصاص بودجه لازم از سوی شرکت ملی گاز برای فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام و برگزاری مناقصه پیمان سپاری بصورت EPC از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران بعنوان مجری پروژه، پیمانکار اجرایی پروژه انتخاب و قرارداد مربوطه با شرکت برنده مناقصه که شرکت جهان پارس می باشد منعقد شده است.

وی تصریح کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون پیمانکار تجهیز کارگاه کار خود را در سایت این پالایشگاه آغاز کرده و در مراحل پایانی آن است و همزمان با این فعالیت مباحث تکمیل اسناد فنی مهندسی به منظور نهایی شدن مشخصات فنی مورد نیاز از جمله اتمام صحه گذاری مهندسی پایه و بخش از مهندسی تفضیلی و به تبع آن شروع پروسه خرید تجهیزات، اقلام، لوله و اتصالات، شیرآلات، ظرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم طرح و توسعه پالایشگاه گاز ایلام اجرا می شود

فاز دوم طرح و توسعه پالایشگاه گاز ایلام اجرا می شود