مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 19:502021-08-21سياسي

واکسیناسیون 33درصدی در استان/ سمنان در سراشیب قله پیک پنجم


استاندار سمنان از واکسیناسیون 33درصدی جمعیت بالای 18 ساله ها در این استان خبر داد و گفت: به دنبال محدودیت های کرونایی و همکاری هم استانی ها، با رسیدن این استان به قله موج پنجم، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از واکسیناسیون 33درصدی جمعیت بالای 18 ساله ها در این استان خبر داد و گفت: به دنبال محدودیت های کرونایی و همکاری هم استانی ها، با رسیدن این استان به قله موج پنجم، سیر نزولی بیماری در حال شکل گیری است.

علیرضا آشناگر اظهار کرد: بر اساس گزارش های ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، استان سمنان به قله پیک پنجم سرایت و ابتلا به بیماری کرونا رسیده و سیر نزولی در حال شکل گرفتن در این استان پهناور است.

استاندار سمنان اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم استان، هیات های مذهبی و مسئولین استان و اجرای دقیق و تداوم محدودیت های اعلامی، به وضعیت با ثبات تری در استان در خصوص همه گیری و ابتلا به کرونا دست پیدا کنیم.

آشناگر با اشاره به خطر بالقوه ابتلا به این بیماری عالمگیر بر لزوم رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی تاکید و خاطرنشان کرد: باید به شدت از حضور در اجتماعات دوری کنیم.

وی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید همچنان در دستور کار قرار داشته باشد افزود: با توجه به اینکه مهمترین اجتماعات این روزهای ما در استان مربوط به هیات های مذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 33درصدی در استان/ سمنان در سراشیب قله پیک پنجم

واکسیناسیون 33درصدی در استان/ سمنان در سراشیب قله پیک پنجم