مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-21اقتصادي

امکان خرید متری مسکن در بورس از نیمه دوم سال


بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، بورس مسکن تحت عنوان «صندوق زمین و مسکن» که مراحل نهایی خود را سپری کرده با هدف جذب سرمایه ها برای پروژه ها، - بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، بورس مسکن تحت عنوان صندوق زمین و مسکن که مراحل نهایی خود را سپری کرده با هدف جذب سرمایه ها برای پروژه ها، حفظ ارزش سرمایه های مردم و امکان خرید مسکن به صورت کامل و متری از نیمه دوم سال جاری و پس از کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود دو سال قبل زمزمه های همکاری وزارت راه و شهرسازی با بازار سرمایه ایران به منظور راه اندازی صندوق زمین و مسکن شنیده شد.

هدف اولیه این بود که پروژه های مسکونی و تجاری در بازار سرمایه عرضه شود تا با جذب سرمایه های خرد هم به تولید مسکن کمک شود و هم برای سهامداران سوددهی داشته باشد.

خرید مسکن به شکل متری و کامل از ویژگی های بورس مسکن محسوب می شود.

البته در حال حاضر شرکتهای بخش خصوصی در بورس کالا حضور دارند اما وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد شرکتها و سازمانهای زیرمجموعه خود را نیز که امکان عرضه پروژه های بزرگ مقیاس را دارند نیز وارد این عرصه کند.

در این خصوص محمود محمودزاده ـ معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ـ گفته است: همکاری میان وزارت راه و شهرسازی و بورس کالا از ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خرید متری مسکن در بورس از نیمه دوم سال

امکان خرید متری مسکن در بورس از نیمه دوم سال