مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-21بين الملل

بحرین به روند خروج از افغانستان کمک می کند


بحرین امروز شنبه طی بیانیه ای اعلام کرد که در راستای تسهیل فرایند خروج نظامی از افغانستان، به پروازهای خارجی اجازه می دهد از امکانات فرودگاهی بحرین استفاده کنند.

- به نقل از ای بی سی نیوز، بحرین که محل استقرار ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا و تروریست های سنتکام است، امروز شنبه و طی اعلامیه ای گفت که این پادشاهی اجازه استفاده از فرودگاه های این کشور را جهت ارائه خدمات ترانزیتی در راستای کمک به عملیات خروج نظامی آمریکا و ناتو از افغانستان، صادر کرده است.

بیانیه بحرین در حالی اعلام می شود که گفته می شود آمریکا در روز جمعه در رابطه با استفاده از پایگاه هوایی العدید در قطر با مشکلاتی مواجه شده چرا که این پایگاه مملو از افغان هایی است که گفته می شود در پی تسلط طالبان بر افغانستان، از این کشور فرار کرده اند.

بحرین همچنین ابراز امیدواری کرد که در افغانستان، همه طرف ها به تثبیت وضعیت داخلی، حفاظت از جان غیرنظامیان و حاکمیت قانون متعهد شوند.

پیشتر نیز، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر، مدعی شد که روند تخلیه افراد از افغانستان پس از سقوط کابل، بزرگترین انتقال هوایی نفرات در تاریخ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین به روند خروج از افغانستان کمک می کند

بحرین به روند خروج از افغانستان کمک می کند