مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-21سياسي

آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها زمین تان نزنند


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها دولت یازدهم  و دوازدهم را زمین زدند، گفت: آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها شما را زمین نزنند.

- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها دولت یازدهم  و دوازدهم را زمین زدند، گفت: آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها شما را زمین نزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت، گفت: قضاوت درباره هر یک از وزرای پیشنهادی دولت در جای خودش مطرح می شود و در مجموع باید از رییس جمهور به جهت معرفی افراد جوان، مصمم و خوش فکر در کابینه تشکر کنم و از این جهت کابینه مورد قبول است.

وی با اشاره به اینکه برنامه وزرای پیشنهادی دولت، حدود یک هفته است که در جلسات متعدد با وزرای پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، افزود: برنامه وزرای پیشنهادی دولت مجزا و متفرق است و هر وزیری برنامه خودش را ارائه داده است و ترکیب این برنامه ها مورد توجه قرار نگرفته است.

توقع ما از دولت این بود که یک برنامه جامع و منسجم ارائه می کرد و باید هر بخش از آن را یک نفر از وزرای پیشنهادی قبول می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها زمین تان نزنند

آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها زمین تان نزنند