مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-21سياسي

آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها زمینتان نزنند


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها دولت یازدهم  و دوازدهم را زمین زدند، گفت: آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها شما را زمین نزنند.

- ، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت،گفت: قضاوت درباره هر یک از وزرای پیشنهادی دولت در جای خودش مطرح می شود و در مجموع باید از رییس جمهور به جهت معرفی افراد جوان، مصمم و خوش فکر در کابینه تشکر کنم و از این جهت کابینه مورد قبول است.

وی با اشاره به اینکه برنامه وزرای پیشنهادی دولت، حدود یک هفته است که در جلسات متعدد با وزرای پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، افزود: برنامه وزرای پیشنهادی دولت مجزا و متفرق است و هر وزیری برنامه خودش را ارائه داده است و ترکیب این برنامه ها مورد توجه قرار نگرفته است.

توقع ما از دولت این بود که یک برنامه جامع و منسجم ارائه می کرد و باید هر بخش از آن را یک نفر از وزرای پیشنهادی قبول می کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: بسیاری از مسائل مهم کشور، فراوزارتخانه ای است اما ما ردی از این مسائل را در برنامه برخی از وزرای پیشنهادی دولت ندیدیم.

یکی دیگر از مشکلات ما بروکراسی پنهان است، به گونه ای که در یک اداره برخی از افراد، نیروهای رسمی هستند اما خیل عظیمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها زمینتان نزنند

آقای رییسی! مراقب باشید بانک ها زمینتان نزنند