مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-20سياسي

از نذری های مهربانی تا توزیع بسته های معیشتی از محل موقوفات


مسوول کانون خدمت رضوی در بابل گفت: این روزها در کنار عزاداری بحث توزیع نذری های مهربانی و بسته های معیستی در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مهربانی و همدلی از روزهای نخست کرونایی مرهمی بر دردهای مردم بوده و اکنون باگذشت 18 ماه همزمان با عزاداری ها در نقطه نقطه استان درحال اجرا است.

محمود جعفرزاده مسوول کانون خدمت رضوی در بابل، اظهار کرد: برنامه های مختلف ازجمله نذرهای مهربانی و همچنین توزیع بسته معیشتی طی ایام عزاداری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود:  همزمان با شب هفتم محرم و به یاد طفل شیرخوار سیدالشهدا (ع) ستاد زائر اولی و خادمیاران کانون خدمت رضوی کفشگرمحله شهرستان بابل به کمک خیران نیک اندیش بسته های آب معدنی به ارزش 3 میلیون تومان به مرکز بستری موقت بیماران کرونایی بابل اهدا کردند.

مسوول کانون خدمت رضوی در بابل اضافه کرد: این رزمایش مومنانه برای همیاری و حمایت از بیماران و مشتاقان امام رضا (ع) به نیابت از آن امام همام توسط متولی موقوفه حاج محمدحسین بزاز اجرا شد.

جعفرزاده تصریح کرد: بیش از 130 نفر از نیرو های کرونا در مرکز بستری موقت سردار شهید سلیمانی بابل هستند که با 80 تخت در روز دست کم به 460 بیمار مبتلا به کرونا خدمت ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نذری های مهربانی تا توزیع بسته های معیشتی از محل موقوفات

از نذری های مهربانی تا توزیع بسته های معیشتی از محل موقوفات