مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-20سياسي

نتیجه تشکیل دولت مردمی افزایش قدرت نردم نظام است


مهم ترین نتیجه تشکیل دولت مردمی و تحول گرا، دو اثر مبارک تقویت «امیدآفرینی» و «ارتقای اعتمادسازی» است که به افزایش سرمایه اجتماعی و قدرت نرم نظام انقلابی خواهد انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به عزاداری سید سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) اشاره و اظهار کرد: محرم و صفر ماه برکات اسلامی و زنده ماندن اسلام است.

امام جمعه ابهر با اشاره به نقل به قولی از حضرت امام (ره) که فرمودند: ما هرچه داریم از این محرم و صفر است، افزود: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان به این حقیقت پی برده اند که تشیع را سه عامل تا این زمان در دژ مستحکم خود نگه داشته است و دلارهای آمریکا نتوانسته است بر این دژ اثر بگذارد، تصریح کرد: عاشورای سرخ حسینی، انتظار سبز مهدوی و زره فولادین ولایت و رهبری دینی، سه دژی هستند که دشمن درصدد است تا این سه راه را کمرنگ و گاه کم محتوا و کم اهمیت نشان دهد و عاشورای غیرت ساز را به مکتب خشونت علیه خود و دیگران جلوه دهد.

رحیمی به آغاز هفته دولت و آغازین روزهای دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: طبق فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، دولتی با ویژگی مومن بودن و جوان و با نشاط بودن و کاربلد بودن ، سه شاخصه اصلی دولت سیزدهم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه تشکیل دولت مردمی افزایش قدرت نردم نظام است

نتیجه تشکیل دولت مردمی افزایش قدرت نردم نظام است