مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-20ورزشي

عملکرد نامزدهای بهترین بازیکن و سرمربی سال اروپا/گواردیولا سزاوار جایزه است؟


با اعلام نامزدهای نهایی بهترین بازیکن و سرمربی اروپا، چه کسانی لایق کسب جایزه در مراسم یوفا خواهند بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز گذشته یوفا از نامزدهای بهترین بازیکن و سرمربی اروپا در فصل گذشته پرده برداشت.

این جایزه قرار است پیش از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021-2022 به فرد برنده داده شود.

در هیئت انتخابی، 24 مربی حاضر در یورو 2020، 80 سرمربی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در فصل 2020-2021 و 55 روزنامه نگار منتخب حضور داشتند و نامزدها به شرح زیر است: نامزدهای بهترین بازیکن اروپا *جورجینیو  (ایتالیا – چلسی) * انگولو کانته (فرانسه – چلسی) *کوین دی بروینه (بلژیک – منچسترسیتی) *نامزدهای بهترین مربی اروپا *پپ گواردیولا (منچسترسیتی) *توماس توخل (چلسی) *روبرتو مانچینی (تیم ملی ایتالیا) در گزارش زیر می خواهیم به بررسی نامزدها و کیفیت آنها در فصلی که گذشت بپردازیم.

*بررسی عملکرد نامزدهای بهترین بازیکن سال اروپا در این لیست نام 2 بازیکن از چلسی دیده می شود که در خط میانی نقش مهمی ایفا کردند.

جورجینیو و کانته با ایجاد زوج قدرتمند در خط میانی چلسی باعث شدند تا تیم توخل به یکی از قدرت های بزرگ اروپا بدل شود و بتواند منچسترسیتی را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نامزدهای بهترین بازیکن و سرمربی سال اروپا/گواردیولا سزاوار جایزه است؟

عملکرد نامزدهای بهترین بازیکن و سرمربی سال اروپا/گواردیولا سزاوار جایزه است؟