مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-20اجتماعي

هشدار هواشناسی: جاری شدن سیلاب در مازندران


هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که این سامانه جدید ارتفاعات و دامنه های استان به ویژه در غرب استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که جاری شدن روان آب، - احتمال وقوع سیلاب محلی و نقطه ‎ای، افزایش حجم آب رودخانه ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی در این مدت دور از انتظار نیست.

هواشناسی مازندران نسبت به جاری شدن روان آب و سیلاب محلی و نقطه ای در مناطق مختلف این استان از فردا شنبه سی ام ماه مرداد تا چهارشنبه هفته آینده هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اداره کل هواشناسی مازندران روز جمعه با اعلام هشدار سطح زرد، پیش بینی کرد که با عبور موج کم دامنه از تراز میانی جو و شکل گیری جریانات مرطوب شمالی، هوای استان از فردا شنبه تا چهارشنبه هفته آینده بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رگبار باران گاهی با وقوع رعد و برق ، وزش باد و احتمال تگرگ همراه خواهد شد.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که این سامانه جدید ارتفاعات و دامنه های استان به ویژه در غرب استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که جاری شدن روان آب، احتمال وقوع سیلاب محلی و نقطه ‎ای، افزایش حجم آب رودخانه ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی در این مدت دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی: جاری شدن سیلاب در مازندران

هشدار هواشناسی: جاری شدن سیلاب در مازندران