مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-19پزشكي

تمام بخش های بیمارستان قائم مشهد درگیر بیماران کرونا شد


مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: تمامی بخش های بیمارستان به جز زایشگاه و آی سی یو نوزادان درگیر بیماران کرونایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر حسن خداپرست اظهار کرد: تمامی بخش های بیمارستان به جز زایشگاه و آی سی یو نوزادان درگیر بیماران کرونایی شده است.

 مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) با اشاره اینکه در بخش زایشگاه مادران باردار پرخطر  و در بخش آی سی یو نوزادان نیز  19نوزاد بیمار بستری است، افزود: آی سی یو نوزادان بیمارستان قائم(عج) بزرگترین آی سی یو نوزادان دانشگاه است و امکان جابجایی بیماران وجود ندارد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه پرسنل درمان بیمارستان واکسینه شدند اما تعداد قابل توجهی از آنها بیمار شدند و یا بیماری زمینه ای دارند که امکان کار در بخش کرونا را ندارند.

دکتر حسن خداپرست بیان کرد: 470 بیمار در بیمارستان قائم(عج) بستری اند،که از این تعداد 116بیمار کرونایی در ای سی یو بستری و بیش از 30نفر منتظر آی سی یو هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت ابتلا به کرونا از مراجعه مستقیم به مراکز درمانی اجتناب نمایند و از خدمات سطح بندی شده که در حال حاضر در تمامی مناطق شهر مشهد در نظر گرفته شده است استفاده نمایند تا بتوان به شکل مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام بخش های بیمارستان قائم مشهد درگیر بیماران کرونا شد

تمام بخش های بیمارستان قائم مشهد درگیر بیماران کرونا شد