مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-19سياسي

پویش نذر خون اقدامی در جهت رفع کمبود ذخایر خونی هرمزگان


هرمزگانی ها می توانند در روز عاشورای حسینی با شرکت در پویش نذر خون به کمک در رفع کمبود ذخایر خونی استان کمک کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: هرمزگانی ها می توانند در روز عاشورای حسینی با شرکت در پویش نذر خون به کمک در رفع کمبود ذخایر خونی استان کمک کنند.

ایمان زارعی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در روز عاشورای حسینی از آحاد مردم استان دعوت می کنیم تا با نذر خون خود در این روز به وضعیت کمبود ذخایر خونی در استان کمک کنند.

وی در خصوص اعلام مراکز فعال و ساعات فعالیتشان، تصریح کرد: مرکز انتقال خون بندرعباس 8 الی 13 و بعدازظهر ساعت 17 الی 22 در حد فاصل چهار راه مرادی به سمت فلکه برق و مرکز موقت امامزاده سید مظفر(ع) فعالیت می کنند.

زارعی ادامه داد: مرکز انتقال خون میناب، کانکس اهدای خون رودان و مرکز انتقال خون قشم صبح از ساعت 8 الی 13 و بعدازظهر از ساعت 17 الی 20 آماده دریافت خون از مراجعه کنندگان هستند.

مدیر کل انتقال خون هرمزگان با اشاره به اینکه در تمامی مراکز انتقال خون تمامی نکات بهداشتی سر سختانه اعمال می شود و بهبود یافتگان کرونا می توانند یک ماه از بهبودی کامل نسبت به اهدای خون اقدام کنند، اضافه کرد: آن دسته از افرادی که از زمان تزریق دوز اول یا دوم واکسن آسترازینکا و یا اسپوتنیک آنان 28 روز گذشته باشد نیز می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نذر خون اقدامی در جهت رفع کمبود ذخایر خونی هرمزگان

پویش نذر خون اقدامی در جهت رفع کمبود ذخایر خونی هرمزگان