مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-18اجتماعي

ورودی های ساحل گناوه بسته شد


مبادی ورودی و خروجی این شهرستان نیز کنترل  و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی جلوگیری می شود.

- شرایط حاد کرونایی بندرگناوه باعث بسته شدن خیابان های منتهی به ساحل این بندر از نقاط مهم گردشگرپذیر استان بوشهر و تنها تفرجگاه مردم این منطقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،ساحل گناوه بعنوان تنها تفرج گاه آشنا و ملموس مردم این منطقه به شمار می رود که روزانه شمار زیادی از مردم اوقات خود را در آن منطقه سپری می کنند؛ اما هر از چند گاهی شرایط کرونایی باعث می شود برای مدتی این منطقه گردشگرپذیر بسته شود.

جمع زیادی از مردم این شهر بدلیل نبود مکان های تفریحی مناسب به ساحل می آیند و به شناکردن، فوتبال، والیبال و پیاده روی می پردازند.

از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون چندین بار خیابان های منتهی به ساحل این بندر بسته شده است ، اما هنوز هم عده ای دست از ساحل برنداشته و در این منطقه حاضر می شوند.

اگرچه تردد خودروهای سواری در این مسیر ممنوع شده است اما مردم پشت مانع های خاکریزی شده، وسایل نقلیه خودرا پارک و به ساحل می روند.

باوجود شرایط قرمز حاد کرونایی در این شهرستان و بسته شدن ساحل این بندر اما باز هم عده ای بدون توجه به قوانین در طول نوار ساحلی در حال شناکردن، پیاده روی و بازی های ورزشی تجمعی از جمله فوتبال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های ساحل گناوه بسته شد

ورودی های ساحل گناوه بسته شد