مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 11:302021-08-18سياسي

برگزاری مراسم تشییع و تدفین آیت الله موسوی نژاد


همزمان با فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا حسینی مراسم تشییع پیکر آیت الله موسوی نژاد بنیان گذار حوزه علمیه شهرستان مرودشت برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا حسینی مراسم تشییع پیکر آیت الله موسوی نژاد بنیان گذار حوزه علمیه شهرستان مرودشت برگزار شد.

استاندار فارس چهارشنبه 27 مرداد در این مراسم با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا حسینی و با اشاره به خدمات ارزنده این عالم به جامعه، افزود: آیت الله سید محمود موسوی نژاد از شاگردان مرحوم آیت الله بروجردی و امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی و شهید مطهری و همچنین هم دوره علمی حضرت آیت الله خامنه ای نیز بوده است و ایشان عمر با برکت خود را صرف آموزش و تحقیق مباحث دینی کرده و در این راستا شاگردان زیادی تربیت و به جامعه معرفی کرده است.

عنایت الله رحیمی با قدردانی از خدمات ارزنده این عالم مجاهد، ابراز امیدواری کرد: فعالیت های ارزنده ایشان در حافظه تاریخی مردم فارس به یادگار خواهد ماند وخدماتی از قبیل ساخت مساجد، حمام، خانه های عالم و حسینیه های متعدد در سطح شهرستان مرودشت ازجمله اقدامات ایشان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمود موسوی نژاد، از علما و فعالان مذهبی، فرهنگی، اجتماعی استان فارس، شامگاه جمعه 22 مرداد، بر اثر کهولت سن و بیماری قلبی در بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تشییع و تدفین آیت الله موسوی نژاد

برگزاری مراسم تشییع و تدفین آیت الله موسوی نژاد