مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-18سياسي

محرم؛ ماهی سرنوشت ساز در اسلام


محرم یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین ماه ها در اسلام است، چراکه در این ماه سرنوشت اسلام برای همیشه تعیین شد.

- ایسنا/کردستان امام جمعه شهر مریوان گفت: محرم یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین ماه ها در اسلام است، چراکه در این ماه سرنوشت اسلام برای همیشه تعیین شد.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با ایسنا، شناخت حقایق عاشورا را از ضروریات عصر کنونی دانست و اظهار کرد: آشنایی با مکتب عاشورا جوان مسلمان را در برابر دسیسه های شیطانی دشمنان داخلی و خارجی بیمه می کند، چراکه امام حسین(ع) تعلق به همه مسلمین اعم از سنی و شیعه دارد.

وی افزود: اسلامی که به تدریج به سمت درباری شدن پیش می رفت و به اسلام مرفه نشینان تبدیل می شد، با قیام امام حسین(ع) فرزند رسول الله(ص) جانی دوباره گرفت و این مهم ترین رویداد در تاریخ جهان اسلام است.

امام جمعه شهرستان مریوان بیان کرد: محرم یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین ماه ها در اسلام است، چراکه در این ماه سرنوشت اسلام برای همیشه تعیین شد.

وی با تأکید بر اینکه نهضت عاشورا باید برای جوان امروز تبیین و مورد تحلیل و تفسیر قرار بگیرد، افزود: دشمنان با هزینه های سنگین رسانه ای و تبلیغاتی به دنبال استحاله فکری و فرهنگی جوان مسلمان و ایرانی هستند و از هر روزنه ای برای القای تفکرات دین ستیزانه استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم؛ ماهی سرنوشت ساز در اسلام

محرم؛ ماهی سرنوشت ساز در اسلام