مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-18اقتصادي

دستگاه های کم کار در برخورد با متخلفین بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی می شوند


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: جز اتاق اصناف و سازمان صمت، متاسفانه سایر دستگاه ها هیچ گونه نظارتی بر واحدهای زیر مجموعه و مجوزهای صادر شده ندارند.

- ایسنا/هرمزگان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: جز اتاق اصناف و سازمان صمت، متاسفانه سایر دستگاه ها هیچ گونه نظارتی بر واحدهای زیر مجموعه و مجوزهای صادر شده ندارند.

حسین باباخانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص نظارت و بازدید از اصناف سطح شهر بندرعباس، افزود: نظارت بر تعطیلی گروه های شغلی 2،3و 4 توسط اتاق اصناف و سازمان صمت به خوبی صورت می گیرد اما متاسفانه سایر دستگاه ها هیچ گونه نظارتی بر واحدهای زیر مجموعه و مجوزهای صادر شده ندارند.

وی با بیان اینکه در این زمینه تذکرات لازم داده شده و در صورت عدم نظارت و ترک فعل مدیر مربوطه به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد، خاطرنشان کرد: از مجموع 2650 واحد صنفی بازدید شده در سطح شهر بندرعباس و سایر شهرها و روستاها در دومین روز از اجرای طرح به 115 واحد صنفی تذکر شفاهی و تعداد 34 واحد صنفی غیر ضرور نیز بدلیل تخلف و فعالیت پلمب شدند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس اضافه کرد: یک واحد کافی شاپ نیز بدلیل عرضه قلیان پلمب و واحد مربوطه به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های کم کار در برخورد با متخلفین بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی می شوند

دستگاه های کم کار در برخورد با متخلفین بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی می شوند