مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-18ورزشي

راه اندازی 4 مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی هلال احمر در مشهد


معاون درمان و توان بخشی هلال احمر خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش بار مراجعات به بیمارستان ها، دو مرکز درمان سرپایی بیماران کووید19 هلال احمر راه اندازی شده و تا دو روز آینده دو مرکز دیگر نیز شروع به کار خواهد کرد.

- مصطفی ذاکر در گفت وگو با ایسنا و با اشاره به اینکه قرار بر به راه اندازی 4 مرکز با ظرفیت در مجموع 100 تخت بوده است، گفت: تاکنون دو مرکز درمانی سرپایی بیماران کووید19 در خیابان امام خمینی و میدان 10دی راه اندازی شده و مرکز سوم امروز در سالن ورزشی شهدای هلال امدادگر واقع در قاسم آباد، تقاطع بلوار حجاب و شریعتی شروع به کار خواهد کرد.

همچنین مرکز چهارم نیز با برنامه ریزی های انجام شده، پنجشنبه 28 مرداد راه اندازی خواهد شد.

وی در خصوص خدمات قابل ارائه در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی هلال احمر گفت: به منظور کاهش بار مراجعات به بیمارستان ها این مرکز با ظرفیت 40 تخت در میدان 10 دی جنب داروخانه هلال احمر راه اندازی شد و ما آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی جهت معاینه پزشکی و تزریق رایگان داروی رمدسیویر در این مرکز هستیم.

ذاکر افزود: در سایر مکان ها تزریقات این دارو نیازمند پرداخت مبلغی به عنوان هزینه است، اما بیماران می توانند خود دارو را از داروخانه هلال احمر یا سایر داروخانه ها در سطح شهر تهیه کرده و به مرکز ما مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 4 مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی هلال احمر در مشهد

راه اندازی 4 مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی هلال احمر در مشهد