مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-18بين الملل

بقایای بدن افغان ها در چرخ هواپیمای آمریکایی برخاسته از فرودگاه کابل


نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد جسدی در حفره چرخ یک هواپیمای نظامی آمریکایی که کابل را به مقصد قطر ترک کرده بود پیدا شده است.

- نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد جسدی در حفره چرخ یک هواپیمای نظامی آمریکایی که کابل را به مقصد قطر ترک کرده بود پیدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، این هواپیما، پس از ورود طالبان به کابل در میان هرج ومرج پیش آمده در فرودگاه و زمانی که در احاطه افرادی که برای خروج از کابل در فرودگاه سرگردان و به دنبال راه فرار بودند، باوجودآنکه افرادی بر روی بدنه آن بودند فرودگاه را ترک کرد.

واحد تحقیقات ویژه نیروهای هوایی اعلام کرده در حال بررسی همه اطلاعات موجود در مورد هواپیمای C-17 است که از فرودگاه بین المللی حامد کرزای خارج شده است .

بر اساس بیانیه نیروی هوایی، خدمه C-17 در مواجهه با وضعیت امنیتی وخیم در اطراف هواپیما، تصمیم گرفتند تا فرودگاه را در اسرع وقت ترک کنند.

در این بیانیه آمده است: علاوه بر آنچه در فیلم ها و گزارش های مطبوعاتی مشاهده می شود، بقایای انسانی در حفره چرخ C-17 پس از فرود در پایگاه هوایی العدید قطر کشف شد.

هواپیما در حال حاضر توقیف شده است تا زمانی را برای جمع آوری بقایا و بازرسی هواپیما قبل از بازگشت به وضعیت پرواز، توقیف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقایای بدن افغان ها در چرخ هواپیمای آمریکایی برخاسته از فرودگاه کابل

بقایای بدن افغان ها در چرخ هواپیمای آمریکایی برخاسته از فرودگاه کابل