مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-17ورزشي

تلاش گسترده برای ورود اسکی روی آب به المپیک


نایب رییس ایرانی کنفدراسیون اسکی روی آسیا گفت: در تلاش هستیم با تبیین اهداف معین در قاره ها شرایط ورود اسکی روی آب در المپیک فراهم شود.

- ، علیرضا مهر صادقی از هماهنگی با فدراسیون جهانی برای هدف گذاری و ایجاد شرایط لازم جهت عضویت در ioc گفت: فدراسیون جهانی اسکی روی آب (iwwf ) به عنوان متولی اصلی این رشته در دنیا با کمک فدراسیونهای قاره ای از جمله کنفدراسیون آسیا برنامه هدفمندی را تدارک دیده تا شرایط و فاکتورهای لازم کمیته بین المللی المپیک (ioc) برای عضویت رسمی این رشته را فراهم کند و در این بین نقش کنفدراسیون آسیا بدلیل تعدد کشورهای عضو بسیار پررنگ است.

مهرصادقی بااشاره به محبوبیت و میزان علاقه مندی مخاطب به عنوان یکی از مولفه های اصلی حضور یک رشته در المپیک اذعان داشت: اسکی روی آب در دنیا طرفداران ومخاطبان بیشماری دارد و این رشته مهیج می تواند در آوردگاه معظمی همچون المپیک تماشاگران زیادی را جذب کند و این مزیت بزرگی برای این رشته پرمخاطب خواهد بود.

نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا تصریح کرد: اسکی روی آب علاوه بر برگزاری مستمر رقابتهای جام جهانی، مسابقات قهرمانی جهان در رشته های زیر شاخه خود مثل کیبل اسکی و قایق و همچنین رقابتهای قاره ای مثل مسابقات قهرمانی آسیا و رقابتهای مسترز، در بازیهای ساحلی و رقابتهای جهانی رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش گسترده برای ورود اسکی روی آب به المپیک

تلاش گسترده برای ورود اسکی روی آب به المپیک