مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-17ورزشي

عملکرد تیم ملی والیبال در المپیک توکیو بررسی شد


جلسه آنلاین و حضوری هیات رییسه فدراسیون با روسای هیات ها در خصوص بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در المپیک توکیو روز گذشته برگزار شد.

- و به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه هیات رییسه فدراسیون والیبال به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی، با حضور اعضا و روسای هیات های استانی به صورت آنلاین با موضوع بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در المپیک توکیو برگزار شد.

وحید مرادی، فریبا محمدیان، سیدمیلاد تقوی، مهناز شاددل، ناصر میرفخرایی، مصطفی کارخانه و محمود افشاردوست از اعضای هیات رییسه به صورت حضوری و هوشنگ عشایری، مهرداد هاشمی و محمد مهدی مظاهری دیگر اعضای هیات رییسه به همراه روسای هیات های والیبال استانی به صورت آنلاین در جلسه حضور داشتند.

در ابتدامحمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ضمن خیرمقدم به حاضرین، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

وی در آغاز سخنانش به روند انتخاب ولادیمیر آلکنو در سال گذشته پرداخت و انتخاب این سرمربی را حاصل خرد جمعی متخصصان رشته والیبال، برگزاری جلسات کارشناسی و طی کردن فرآیندی چند ماهه دانست و به بیان گزارشی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در المپیک 2021 توکیو پرداخت.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه به صورت حضوری و آنلاین به بیان نقطه نظراتشان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد تیم ملی والیبال در المپیک توکیو بررسی شد

عملکرد تیم ملی والیبال در المپیک توکیو بررسی شد