مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-17سياسي

مراسم تحلیف شورای شهر نوبران برگزار شد / ابطال آرای منتخب اول مردم


با پایان بازنگری در آرای انتخابات شورای شهر نوبران، در مراسمی با حضور فرماندار ساوه و سایر مسئولین، آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر نوبران برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر نوبران با حضور فرماندار، امام جمعه ساوه و نوبران، رییس دادگستری و فرمانده سپاه برگزار و اعضای جدید معرفی شدند.

در این جلسه پس از رای گیری ضیاء الدین شهیدی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر نوبران انتخاب و زهرا اصغری به عنوان نائب رییس و مجید برومند به عنوان دبیر انتخاب شدند.

به گفته فرماندار ساوه صحت برگزاری انتخابات نوبران تایید و آقای ضیاءالدین شهیدی فرزند اصغر با 843 رای، مجید برومند فرزند علی با 653 رای، زهرا اصغری فرزند قاسم با 555 رای، محمود ملکی فرزند اسماعیل با 555 رای و محمود امینی نوبرانی فرزند کمال با 442 رای وارد شورای شهر شدند.

آقایان محمدرضا کاظمی فرزند علیرضا با 110 رای و محمد احمدی فرزند حسین با 19 رای نیز بعنوان اعضای علی البدل اعلام شدند.

گفتنی است تا پیش از این حسام الدین شهیدی با کسب 1000 رای بعنوان منتخب اول مردم نوبران شناخته شده بود که روز گذشته با اعلام آگهی تایید نهایی انتخابات، آرای وی بصورت کامل باطل و از حضور در شورای شهر نوبران محروم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف شورای شهر نوبران برگزار شد / ابطال آرای منتخب اول مردم

مراسم تحلیف شورای شهر نوبران برگزار شد / ابطال آرای منتخب اول مردم