مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-17اقتصادي

نقش موثر احداث معدن بوکسیت سرفاریاب در توسعه شهرستان چرام


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نقش موثر احداث معدن بوکسیت سرفاریاب در توسعه شهرستان چرام تاکید کرد و گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای این معدن هستیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نقش موثر احداث معدن بوکسیت سرفاریاب در توسعه شهرستان چرام تاکید کرد و گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای این معدن هستیم.

سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از محل استخراج معدن بوکسیت عزیزی، افزود: استاندار استان بطور ویژه وضعیت معادن را رصد می کند و ماموریت امروز ما نیز در این ارتباط است.

وی اظهار کرد: یکی از موارد بسیار مهم این منطقه ظرفیت ها و پتانسیل های مواد معدنی است که خوشبختانه در طول یکی دو سال اخیر تلاش های زیادی صورت گرفته و در راستای سرمایه گذاری ها لازم است ارزش افزوده در منطقه ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجموعه مدیران ارشد کشوری از جمله مدیر عامل ایمیدرو و شرکت های وابسته مانند شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و همچنین مدیریت ارشد استان و حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند که به هر طریق ممکن از ظرفیت های منطقه و به نحو مطلوب در کمک به توسعه استان گام های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر احداث معدن بوکسیت سرفاریاب در توسعه شهرستان چرام

نقش موثر احداث معدن بوکسیت سرفاریاب در توسعه شهرستان چرام