مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-17سياسي

همه کودکان یتیم و فرزندان محسنین در زنجان حامی دارند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همه کودکان یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان با کمک مؤمنانه مردم نوع دوست و خیرین استان دارای حامی هستند.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همه کودکان یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان با کمک مؤمنانه مردم نوع دوست و خیرین استان دارای حامی هستند و در حال حاضر هیچ کودک یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی در استان وجود ندارد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان از جمله بسیج،کارمندان ادارات، اصناف و کسبه و همه عزیزانی که در پویش ایران مهربان و تحقق شعار این پویش اهتمام کردند، افزود: از این به بعد تلاش ما در راستای افزایش میانگین در آمد ایتام و محسنین خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر میانگین سرانه پرداختی به ایتام استان زنجان از محل کمک حامیان به بیش از 11 میلیون و 140 هزار ریال و میانگین سرانه پرداختی به فرزندان محسنین به بیش از 3 میلیون و 370 هزار ریال افزایش یافته است.

صفری در ادامه با اشاره به آغاز به کار آشپزخانه های حسینی در زنجان گفت: امسال نیز همانند سال گذشته با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی به استقبال ایام عزاداری امام حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش رفته و برنامه ریزی شده است در طول ایام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کودکان یتیم و فرزندان محسنین در زنجان حامی دارند

همه کودکان یتیم و فرزندان محسنین در زنجان حامی دارند