مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-17ورزشي

بازی با بلاروس ترکیب نهایی ما قبل از جام جهانی را مشخص می کند


سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری بازی دوستانه برابر بلاروس باعث می شود تا شاکله نهایی تیم مشخص شود.

- ، تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال به میزبانی لیتوانی آماده می کند، پس از حضور در تورنمنت تایلند و انجام اردوهای تدارکاتی، قرار است تا ششم شهریور ماه عازم بلاروس شود و دو بازی دوستانه با این تیم برگزار کند.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در این خصوص به سایت فدراسیون فوتبال، گفت: برگزاری بازی دوستانه برابر بلاروس بیشتر شبیه سازی دیدار مقابل صربستان است.

این دو دیدار تدارکاتی به ما کمک بسزایی می کند؛ چرا که تیم در شرایط مسابقه قرار می گیرد، ملی پوشان محک می خورند و کادر فنی عملکرد تک تک بازیکنان را ارزیابی می کند و در نهایت شاکله نهایی تیم ملی نیز مشخص می شود.

وی ادامه داد: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از 29 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد و پس از انجام تمرینات، به بلاروس می رویم.

20 بازیکن در این اردو ما را همراهی خواهند کرد و در نهایت از 20 بازیکن دعوت شده برای شرکت در لیتوانی، 16 ملی پوش را طبق اعلام فیفا (3 دروازه بان و 13 بازیکن) اعزام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: حضور در تورنمنت تایلند به کادر فنی و بازیکنان خیلی کمک کرد و تورنمنتِ به موقع و مفیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با بلاروس ترکیب نهایی ما قبل از جام جهانی را مشخص می کند

بازی با بلاروس ترکیب نهایی ما قبل از جام جهانی را مشخص می کند