مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-17سياسي

جزییاتی تازه از سامانه باور 373/ برخورداری از یک رادار با قابلیت رهگیری 200 هدف


ساخت سامانه باور 373 در کم تر از 10 سال تکمیل و اجرایی شده است و در کنار آن معراج 4 یک رادار آرایه فازی فعال بردبلند است که توانایی رهگیری همزمان 200 هدف را تا 450 کیلومتری داراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یکی از رادار های سامانه باور 373 توانایی رهگیری 200 هدف به صورت همزمان را داراست.

جمهوری اسلامی ایران و نیرو های مسلح آن در سال های اخیر به ویژه پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون توانسته اند دستاورد های مهمی در حوزه تجهیزات و ارتقای توان رزمی به دست آورند.

خودکفایی و ایجاد قدرت درون زا با طراحی و ساخت انواع تجهیزات نظامی بومی در سال های اخیر به قدری سرعت یافته که حیرت بسیاری از ناظران بین المللی را به همراه داشته و باعث شده توان نظامی کشورمان هر سال بیش از سال های گذشته رشد کند.

همه این دستاورد ها موید این مطلب است که فرماندهان و مسئولان نیرو های مسلح کشورمان به خوبی به اهمیت خودکفایی و دارابودن تجهیزات گوناگون تسلیحات در همه حوزه ها پی برده اند.

پدافند هوایی و تجهیزات مورد استفاده در آن یکی از این حوزه های مهم در نیرو های مسلح کشورمان است که ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سال های اخیر در قالب قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با یکدیگر همکاری تنگاتنگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی تازه از سامانه باور 373/ برخورداری از یک رادار با قابلیت رهگیری 200 هدف

جزییاتی تازه از سامانه باور 373/ برخورداری از یک رادار با قابلیت رهگیری 200 هدف